Известие

Collapse
No announcement yet.

help!!! :rip:

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • help!!! :rip:

    колеги............. снощи моята хубавица роди! както си вървеше и всичко си беше ок и в един момент просто угасна. първо помислих да не е свършил бензина но след като заредих и след адското бутане защото акомулатора каталяса най накрая запали....... НО не проблемите ен свършват до тук когато запали на ниски обороти е 6+ но подам ли и газ............ не ми говори не може да вдигне до 3000 оборота после вдигнах капака да ен да се е откачил някой от комутаторите( случвало ми се е да ми се измъкне буксата на вътрешния комутатор) но и от това не е. запуших изхода на въздушния филтър и филтърната кутия направо гръмна стана на парчета. Интересното е че на моменти се оправяше а в следващия момент направо си гаснеше, и най тъжната част от цялата работа ....... дърпа ме немски автомобил...... ама няма да ви кажа каква марка че ме е адски срам
    ако някой от вас се е сблъсквал с подобен проблем моля пишете
    sigpicалфа ромео 155 TS 2.0 8V настояща
    Suzuki GSXR 750 W настоящ
    Kawasaki KZ 440A вече бивш

  • #2
    Питам се...що ти трябваше да запушваш въздуха към филтъра!!!!!?
    ...ено време дядо ми така си отпушваше карбуратора на жигулата
    ....я виж да не ти е бедна горивната смес....ако пука в смукателните колектори!....а след това ще ти загатна, откъде може да е....знам ли
    По добре палава италианка, отколкото скучен германец....
    https://www.youtube.com/watch?v=oE29b_nLoFE

    Comment


    • #3
      Първоначално публикувано от Rider_alfa155 Покажи съобщение
      колеги............. снощи моята хубавица роди! както си вървеше и всичко си беше ок и в един момент просто угасна. първо помислих да не е свършил бензина но след като заредих и след адското бутане защото акомулатора каталяса най накрая запали....... НО не проблемите ен свършват до тук когато запали на ниски обороти е 6+ но подам ли и газ............ не ми говори не може да вдигне до 3000 оборота после вдигнах капака да ен да се е откачил някой от комутаторите( случвало ми се е да ми се измъкне буксата на вътрешния комутатор) но и от това не е. запуших изхода на въздушния филтър и филтърната кутия направо гръмна стана на парчета. Интересното е че на моменти се оправяше а в следващия момент направо си гаснеше, и най тъжната част от цялата работа ....... дърпа ме немски автомобил...... ама няма да ви кажа каква марка че ме е адски срам
      ако някой от вас се е сблъсквал с подобен проблем моля пишете
      колега провери си дебита на помпата бре
      безинов филтър смениял ли си?
      155 осем хиляди клапана 16 вериги
      0884650778 токи4а

      http://www.youtube.com/watch?v=JLPSY...eature=related

      Comment


      • #4
        Първоначално публикувано от toki4a Покажи съобщение
        колега провери си дебита на помпата бре
        безинов филтър смениял ли си?
        направих я тази работа вчера, ама останах с впечатлението че не качва изобщо, нали откачаме маркуча които отива към инжекторите и тогава пробваме??? поправете ме ако греша, и още един въпрос къде по дяволите се намира бензиновия филтър( тъп върос ама до сега не съм се сблъсквал с подобен проблем) а и от досат време си палеше достатрудно колата искаше продължително въртене докато запали и след това първите 4-5 минути като и подам газ глъхнеше започвам маи да се съгласявам с колегата токич че може да е бензинов филтър........
        sigpicалфа ромео 155 TS 2.0 8V настояща
        Suzuki GSXR 750 W настоящ
        Kawasaki KZ 440A вече бивш

        Comment


        • #5
          Ето в тази тема погледни какво съм писал, може да ти е т помощ!!!!
          http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=24799
          Бензиновият филтър се намира под колата до задно дясно колело..крие го една пласмаса, няма начин да не го видиш на канал!!
          А помпата и другите джаджи, дето съм писал в другата тема са в багажника пак леко вдясно под кечето...маха се една пласмаса...ако тръгнеш да вадиш помпата ...първо извади нивомера...той се отвърта отделно...
          По добре палава италианка, отколкото скучен германец....
          https://www.youtube.com/watch?v=oE29b_nLoFE

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от Бобби Покажи съобщение
            Ето в тази тема погледни какво съм писал, може да ти е т помощ!!!!
            http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=24799
            Бензиновият филтър се намира под колата до задно дясно колело..крие го една пласмаса, няма начин да не го видиш на канал!!
            А помпата и другите джаджи, дето съм писал в другата тема са в багажника пак леко вдясно под кечето...маха се една пласмаса...ако тръгнеш да вадиш помпата ...първо извади нивомера...той се отвърта отделно...
            благодаря ти колега за точното описание на проблема в неделя ще го проуча понеже след малко заминавам на море ( мотора, поради липса на кола)
            sigpicалфа ромео 155 TS 2.0 8V настояща
            Suzuki GSXR 750 W настоящ
            Kawasaki KZ 440A вече бивш

            Comment

            Working...
            X